SEO teksti so OSNOVA uspešnih SEO kampanj. Od kakovosti spisanih SEO tekstov je odvisno ali bo vaša dolgoročna SEO kampanja uspešna ali ne.

V kolikor boste s SEO teksti uspešni, računajte na to, da boste preko njih učinkovito razvijali organsko rast svojih spletnih strani. V kolikor vam SEO teksti, po nekaj mesečnem delu z njimi, ne bodo “ležali”, je morda boljše razmisliti ali se lotiti kakšne druge spletne taktike za vaš spletni nastop.

Kaj so SEO teksti

SEO teksti so besedila, ki jih optimizirate po aktualnih SEO smernicah zato, da bi se vaša spletna stran, z njimi, prikazala na najvišjih mestih na Googlu (po tem, ko uporabniki Googla vtipkajo posamezno ključno besedo v iskalnik).

SEO teksti jim rečemo zato, ker so optimizirani za tiste ključne besede, na podlagi katerih želimo, da se spisani teksti prikažejo na Googlu.

Primer:

če bi želel npr., da se, na podlagi vtipkane ključne besede “kako optimizirati spletno stran” na prvi strani Googla prikazuje moj SEO tekst, bi moral ta biti optimiziran za ključno besedo “kako optimizirati spletno stran”.

Kako to zgleda prikazuje spodnja slika:

kako optimizirati spletno stran
Na vrhnjih mestih Googla sta prikazani dve spletni strani, ki v svoji vsebini vsebujeta “očitno” ustrezne SEO tekste, optimizirane za ključno besedno zvezo “kako optimizirati spletno stran”. Kako so optimizirani teksti na obeh straneh si lahko pogledate na povezavah: Kako optimizirati spletno stran Seo-Praktik.si & Kako optimizirati spletno stran MatijaZajšek.com. Podrobnosti o tem kaj upoštevati pri SEO tekstih, da bodo ustrezno optimizirani za prikaze na vrhnjih mestih na Googlu preberite na obeh povezavah, v nadaljevanju tega teksta pa sledi podrobno pojasnilo kakšna je dodana vrednost SEO tekstov za spletno optimizacijo.

Kakšna je dodana vrednost SEO tekstov za spletno optimizacijo

Dodana vrednost SEO tekstov je večplastna. SEO teksti dodajajo vrednost spletnim stranem na različnih koncih, spodaj pa so podrobneje predstavljene najbolj očitne dodane vrednosti posameznih tekstov.

S SEO teksti, optimizirani za t.i. dolgorepe ključne besede, “lovite” uporabnike Googla, ki imajo specifične namene

SEO teksti, ki so optimizirani za t.i. dolgorepe ključne besede (long tails), so dodana vrednost v tem, da nagovarjajo točno specifične uporabnike Googla.

Daljša kot je besedna zveza, ki jo uporabniki Googla, vtipkajo v iskalnik, bolj specifičen je namen teh uporabnikov.

Poglejte primer:

dolgorepe-kljucne-besede

Podrobnosti o iskalnem namenu uporabnikov Google (t.j. search intentu), najdete na povezavi Kako “search intent” uporabiti pri SEO optimizaciji vsebin.

SEO optimizirani teksti, ki jih objavite na drugih spletnih straneh (ne na vaši) in vsebujejo povratne povezave do vaše spletne strani, predstavljajo backlinke oz. off-site SEO optimizacijo. Po nekaterih študijah (vir 1) sodita on-site SEO in off-site SEO optimizacija med 2 najbolj odločilni SEO aktivnosti, na katerih je treba najbolj graditi zato, da dosežete želene cilje vaših SEO kampanj.

DODATEN NAMIG: Pri gradnji backlinkov v SEO tekstih bodite zelo pozorni na ustrezen anchor tekst na posameznih povratnih povezavah. Anchor tekst je besedilo na povezavi, s katerim uporabnikom Googla in Googlovim pajkom povemo kakšna vsebina se nahaja za klikom na povratno povezavo. Največ napak pri gradnji povratnih povezav izhaja ravno iz tega, da so anchor teksti poimenovani s ključnimi besedami za katere imate na svojih spletnih starneh pravzaprav optimizirane druge SEO tekste in vsebine, ne pa ciljanega. Spodaj poglejte primer:

Izbira anchor teksta na povratni povezavi za npr. spletno stran www.ebonitete.si.

Spletna stran www.ebonitete.si je optimizirana za več ključnih besed (na spodnji sliki so zamegljene vse razen besedne zveze “bonitete prijava”). Iz slike lahko vidite, da je eden izmed možnih in ustreznih SEO anchor tekstov za spletno stran www.ebonitete.si, npr. anchor tekst “bonitete prijava“:

anchor tekst bonitete prijava

PR SEO teksti so odlični za gradnjo blagovne znamke na družabnih omrežjih

Če se s svojimi spletnimi vsebinami na družabnih omrežjih preveč ponavljate (npr., da objavljate eno in isto vsebino večkrat), boste sledilce na družabnih omrežjih, izgubljali in ne pridobivali. To ve vsak upravitelj socialnega omrežja.

Če želite konstantno pridobivati nove sledilce na družabnih omrežjih, je nujno, da ste s svojimi objavami na socialnih omrežjih, raznoliki. SEO teksti, oblikovani v obliki PR člankov, lahko predstavljajo eno izmed teh diverzifikacij.

S tem pristopom ni samo dodana vrednost SEO tekstov v tem, da visoko z njimi rangirate na prvi strani Googla (opisano v poglavju 1) ali, da z njimi gradite povratne povezave (opisano v poglavju 2), temveč tudi, da dosegate raznolikost svojih objav na socialnih omrežjih. SEO teksti tako postanejo material za objave na socialnih omrežjih, s čimer integrirate vaš spletni nastop na Googlu z nastopom na socialnih omrežjih.

Zapisano drugače: s SEO teksti je cilj dosegati pojavnost na Googlu, z njihovo promocijo na socialnih omrežjih, pa še pojavnost na družabnih omrežjih

Primeri SEO tekstov

SEO teksti se pojavljajo v različnih oblikah.

Kot predstavljeno že zgoraj, so ena od pogostih oblik SEO tekstov, PR članki. Druge oblike SEO tekstov so še nasveti (npr. na blogih spletnih strani), besedila na pristajalnih straneh, besedila na vstopni strani, besedila na strani “o nas”, opisi kategorij produktov in izdelkov v spletnih trgovinah, itd..

Primer super konverzijskega SEO teksta na pristajalni strani [Izterjava terjatev na prvafina.si]

Pristajalna stran je tista stran na kateri želite, da vaši obiskovalci izvedejo določeno akcijo.

Pristajalne strani so namenjene doseganju konverzij (npr. naročilo storitve, naročilo na e novice, downloadanje vodnika v zameno za e naslov, nakup v spletni trgovini, ipd…).

Od teksta na pristajalni strani je odvisno ali bo konverzija visoka ali nizka. Seveda si vsi želimo čim višjih konverzij, a je za te rezultate potreben res dober (SEO optimiziran IN marketinško privlačen SEO tekst).

Večini tistih, ki se ukvarja s pisanjem konverzijsko visoko kakovostnih SEO tekstov, je zelo dobro poznan tekst na spletni strani Izterjava terjatev na prvafina.si. Če ga še ne poznate, priporočam, da zelo dobro preberete tekst na povezavi.

Tekst, na povezavi, dosega vrhunske konverzije.

Podrobnosti o tem Kaj je pristajalna stran & kako jo narediti prodajno učinkovito, najdete na povezavi.

Vpliv SEO tekstov na uvrstitev spletnih strani na Googlu

Različni SEO teksti, v različnih vrstah SEO člankov, različno vplivajo na uvrstitev spletnih strani na Googlu. Vpliv tekstov na uvrstitve na Googlu je odvisen od več faktorjev: od tega kako pogosto pišete SEO tekste v različnih vrstah člankov, do tega kako dolgi so posamezni teksti v člankih ter tega kje so članki objavljeni.

Zelo podrobno je o vplivu posameznih SEO člankov opisano v objavi Kako SEO članki vplivajo na uvrstitev spletnih strani na Googlu.

NAMIG IZ PRAKSE:
Ena izmed najbolj delujočih spletnih praks, ko se lotevate pisanja SEO tekstov za potrebe rangiranja vaših spletnih strani je zavedanje, da vaši prvi SEO teksti NE BODO spisani tako kot vaši SEO teksti, ki jih boste spisali čez eno leto.

Pravzaprav bi moralo biti tako, da bi OBVEZNO morali vaši teksti v prihodnosti biti boljši od tistih, ki ste jih pisali pred enim letom.

V tem primeru ste s svojim pisanjem in SEO optimizacijo tekstov, dejansko napredovali.
Na povezavi www.spletna-optimizacija.com obstaja cel (brezplačen) tečaj, ki vas (med ostalim), po korakih, vodi, da boste v roku nekaj mesecev (rednega pisanja tekstov), sami pisali vrhunske SEO tekste.

Dodatne informacije:

Video o tem kako s SEO teksti priti na prvo stran Googla:

seo-teksti
Tekst na tej strani je objavljen v povezavi s tematiko o anchor tekstih na Seo-Praktik.si. Podrobnosti o tem kaj je Anchor tekst in kako ga ustrezno uporabljati za SEO, najdete na povezavi.

Viri:

1 – Do You Know The Difference Between Onsite And Offsite SEO?