Spanje

Spanje – zakaj je pomembno?

Spanje je za človeka znatnega pomena, saj se v času spanja telo spočije, regenerira in se pripravlja na nov aktiven dan. Pri otrocih se med spanjem odvija tudi proces rasti.

Če se človek zjutraj zbudi nenaspan, utrujen in ga vse boli, spanec vsekakor ni bil kvaliteten. Včasih se človek zbudi nenaspan,  čeprav je spal vso noč. Kvaliteten spanec ni nujno količinsko dolg, ampak ga takoj prepoznamo, saj se zjutraj zbudimo naspani, spočiti, telo pa je brez bolečin in polno energije. Tako se tudi nov dan začne elanoma!

Preberite vzroke za slab spanec in kako si lahko pomagate sami…

Vzrok za slabo spanje?

Vzrok za slabo spanje je lahko:

  • stres,Spanje
  • bolečine,
  • slabo ležišče oz prostor v katerem spite
  • hormonske spremembe

Najpogostejši vzrok za slabo spanje je nespečnost.  To je  težava pri uspavanju in/ali vzdrževanju spanja ter občutek neosvežujočega spanca, ki se pojavlja trikrat na teden dlje časa.
Definicijo nespečnosti si lahko preberete TUKAJ v angleškem jeziku (insomnia).

Nasveti za boljši spanec

Nasveti za boljši spanec:

  • izboljšajte prostor in posteljo: prostor, v katerem spite naj bo primerne temperature, primerno zatemnjen in ne hrupen. Postelja oz. ležišče v katerem spite mora biti primerne trdote in posteljnina iz naravnih materialov, ki dihajo.

 

  • Pred spanjem se prepustite pozitivnim mislim in ne razmišljajte o problemih v službi, s partnerjem, v šoli; ker to ni dobro za spanec.

 

  • Pri elektromagnetni pulzirajoči terapiji Magus z nizkimi frekvencami je znano, da v večernih urah, ko se odpravljamo spat, dobro vplivajo na sproščanje telesa ter umiritev. Ravno nizke frekvence pripravijo telo na spanje. Program, ki traja 30 minut je sestavljen iz petih različnih frekvenc, ki se izmenjujejo vsakih 7,5 minut in delujejo na izboljšanje splošnega počutja, sproščanje in krepitev imunskega sistema.

 

Program za motnje spanja, je namenjen tistim, ki se ponoči večkrat zbujajo in/ali ne morejo spati. Traja 15 minut in ga uporabljamo le zvečer in ponoči, ko se zaradi različnih vzrokov zbudimo. Zato je nameščanje magnetne blazine v ležišče, pod vzmetnico, na letveno dno, zelo priročno, saj je stalno v pripravljenosti, da jo prižgete.

Sprostitev in priprava telesa na spanec privede do tega, da večina uporabnikov v nekaj minutah, ko program teče, že zaspi. Blazina se potem izklopi sama; uporabniki pa povedo, da se po nekem času redne, vsakodnevne uporabe programa za sprostitev zbujajo bolj naspani, spočiti in polni energije, kar se pozna skozi ves dan.

Ugoden učinek magnetnega polja se izkaže z dobro prekrvavljenimi možgani, kar je eden od odločilnih dejavnikov za dober spanec. Pelka je v svoji študiji, kako vpliva pulzna magnetna terapija na nespečnost, potrdil pozitiven vpliv terapije. Pri 100. ljudeh, ki so bili vključeni v študijo, jih je kar 70% imela znatno ali popolno izboljšanje svojih težav s spanjem.

Študijo, kako pulzna magnetna terapija vpliva na nespečnost, si lahko preberete v angleškem jeziku.

 

Številni strokovni članki ugotavljajo delovanje magnetne terapije zlasti na alfa in deloma theta možganske valove (EEG) pri ljudeh.

Mnenje uporabnice za boljši spanec

Uporabnica opiše, kako njej pulzna magnetna terapija pomaga k boljšemu spancu. Ker je uporaba enostavna in blazino Magus lahko uporabljate v ležišču, je vsekakor to eden izmed boljših načinov, kako izboljšati spanec. Elektromagnetna terapija Magus je brez neželenih stranskih učinkov.

Savina Atai o spanju in blazini Magus: “Ker je spanje popolna regeneracija, ga jemljem zelo resno, navijem si uro, da grem spat in imam Magus terapijo. To je magnetna terapija, ki odlično obnavlja celo telo in se resnično hitreje spočijem. V postelji, pod jogijem imam magnetno blazino in kamorkoli potujem jo vzamem s seboj. Časa ni dovolj, zato naredim vse, da podvojim učinke kratkih uric.”