Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 8.00 in 17.00.

Pon – Pet med 8:00 in 17:00

Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju + -

Sedež podjetja:

Magus – terapija d.o.o.
Dunajska cesta 238E, Ljubljana
Matična št.: 3627306000
Davčna št.: SI20877242
Mob.: +386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter)
Tel.: +386 (0) 599 59 899
Elektronska pošta: info@magus.si

Pogoji poslovanja + -

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki nastanejo med podjetjem Magus – terapija d.o.o. in kupcem preko naše spletne trgovine https://www.magus.si/ 

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila. Za kupca, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov. V primerih, ko preko spletne trgovine https://www.magus.si/ naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, zanjo veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov le v primerih, ko je to posebej določeno v navedenem zakonu.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine https://www.magus.si/ temeljito preberete splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Sklenitev pogodbe + -

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Magus – terapija d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini https://www.magus.si/ sklenjena v trenutku, ko podjetje Magus – terapija d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Magus – terapija d.o.o. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Magus – terapija d.o.o. in je kupcem na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte.

Cena in ažurnost podatkov + -

Cena in ažurnost podatkov

Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Podjetje Magus – terapija d.o.o. skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so v spletni trgovini https://www.magus.si/ Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje Magus – terapija d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Magus – terapija d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Stroški in roki dobave + -

Dostava je za vsa naročila brezplačna! Stroški pakiranja in pošiljanja so že všteti v ceno nakupa Magus blazine. Blazino vam dostavimo mi osebno, v najkrajšem možnem času.

Naročeno blago na spletni trgovini https://www.magus.si/ dostavimo v čim krajšem času. Praviloma gredo naročeni artikli na pot še isti delovni dan, vendar najkasneje v roku 14 dni od vašega potrjenega naročila.

V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: info@magus.si
Telefon: +386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter)

Načini plačila + -

Spletna trgovina https://www.magus.si/ omogoča naslednje načine plačila:

  • Predračun

Izdelki bodo dostavljeni po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.

  • Plačilo preko sistema Paypal

Izdelki bodo dostavljeni po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.

  • S kreditno kartico

Plačilo s plačilnimi karticami je mogoče preko plačilnega sistema Paywings.

Postopek nakupa + -

Da bi lahko naročili izdelke iz naše trgovine, jih lahko poljubno dajete v košarico, od koder jih lahko, v primeru, da si premislite, kadarkoli tudi odstranite. Ko se odločite za naročilo, pritisnete na opcijo »Naročilo z obveznostjo plačila« s čimer ste blago naročili. V roku 24-h vam bomo poslali e-mail ali vas poklicali po telefonu (po vaši izbiri) in s tem boste potrdili vaše naročilo.

Torej, postopek naročanja izdelkov:
1. brskanje po trgovini
2. nakup (naročilo) izdelka
3. potrditev naročila

V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: info@magus.si
Telefon: +386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter)

Odstop od pogodbe in vračilo blaga + -

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec naročenega blaga v spletni trgovini https://www.magus.si/, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: info@magus.si ali na tel:+386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@magus.si ali na tel: +386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter).
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Vrnjeno blago pošljite na naslov: Magus – terapija d.o.o., Dunajska cesta 238E, 1000 Ljubljana, Slovenija

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@magus.si ali na tel: +386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter)

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

10. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Garancije in stvarna napaka + -

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini https://www.magus.si/, v kolikor ima kupljeno blago stvarno napako.

Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.

Prosimo vas, da nas obvestite, da želite izpolniti obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu ter nam ga posredujete na e-naslov: info@magus.si

Vrnjeno blago pošljite na naslov: Magus – terapija d.o.o., Dunajska cesta 238E, 1000 Ljubljana

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@magus.si ali na tel: +386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter)

Omejitev odgovornosti + -

Podjetje Magus – terapija d.o.o. si prizadeva za zagotovitev ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Vsebina strani na spletišču magus.si je ustvarjena zelo skrbno, številne na straneh navedene podrobnosti, pa se redno posodabljajo in tudi preverjajo skozi čas. Kljub temu vseeno ne moremo zagotoviti, da so vsi podatki popolni, pravilni in vsak trenutek posodobljeni. Kot ponudnik storitev smo odgovorni za lastno vsebino na teh straneh, vsebina posredovana s strani tretjih oseb (torej s strani uporabnikov.. ) pa je vsebina, ki je ne spreminjamo, vsakršna napaka pa je zgolj napaka za katero krivde ne nosimo. Naša zaveza je, da bomo ob odkritju tovrstne napake opaženo nedoslednost nemudoma odstranili oziroma jo korigirali v lastni režiji.

Kljub vsemu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje Magus – terapija d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Magus – terapija d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
V primeru tehničnih težav na spletni strani https://www.magus.si/ si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Shranjevanje pogodbenega besedila + -

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Magus – terapija d.o.o. in je potrošnikom na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte. Splošne pogoje poslovanja lahko kadar koli preberete na tej spletni strani.

Pritožbe in spori + -

V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko+386 (0) 40 807 327 (Tina Štifter), ali po elektronski pošti na info@magus.si. Pritožba se odda preko e-naslova info@magus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se bo podjetje Magus – terapija d.o.o. odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov + -

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Podjetje Magus – terapija d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino https://www.magus.si/, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno izvensodno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

 

Varovanje osebnih podatkov + -

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala https://www.magus.si/

Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje Magus – terapija d.o.o.
Dunajska cesta 238E, 1000 Ljubljana

Zbrane osebne podatke bo Upravljavec uporabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.

Podjetje Magus – terapija d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov https://www.magus.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Magus – terapija d.o.o. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije.

Zbrane podatke podjetje Magus – terapija d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@magus.si. Ne glede na preklic, bo podjetje Magus – terapija d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

Najem magnetne terapije Magus

Če želite preizkusiti, kako magnetna terapija deluje na vas – vaše telo, Je najbolj smiseln najem za 6 tednov. Enostavno izpolnite prijavnico in vas pokličemo, da določimo termin.

Brezplačno svetovanje

Poskrbite za termin za brezplačno telefonsko svetovanje, v primeru vprašanj pa nas pokličite na telefonsko številko in z veseljem vam bomo pomagali z dodatnimi informacijami.

    sl_SISlovenian